Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Aan de slag! is een uitgebreide handreiking voor het maken van goede opdrachten voor beroepsopleidingen. De opdrahten sluiten aan bij het leerlijnenmodel. De volgende leerlijnen komen aan bod : de stageleerlijn, de integrale leerlijn, de conceptuele leerlijn, de vaardighedenleerlijn en de studieloopbaanbegeleiding (regieleerlijn)
beroepsopleiding --- beoordeling --- evaluatie (onderwijs) --- leeropdrachten --- Didactics of higher education --- #KVHB:Beroepsopleiding --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Stage --- 482 --- beroepsonderwijs --- beroepsopleidingen --- didactiek --- leerlijnen --- secundair onderwijs --- 378.1 --- 489.4 --- competenties --- leerprocessen --- stage --- stagebegeleiding --- vaardigheid --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- competentiegericht leren --- didactiek hoger onderwijs --- opdrachten --- projectonderwijs --- Beroepsonderwijs; didactiek --- Leerprocessen --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- evaluatie --- leermethoden --- stage (praktijkleren) --- studentenbegeleiding --- vaardigheidstraining --- secundair onderwijs - onderwijstypen en onderwijsvormen --- organisatie van het hoger onderwijs --- Didactiek (hoger onderwijs) --- PHL-Healthcare 12 --- onderwijspraktijk --- stageconcept --- vaardigheidsonderwijs --- Beroepsopleidingen --- Beroepssecundair onderwijs --- Didactische werkvormen --- Leerlijnen --- Secundair onderwijs --- 484.21 --- assessment --- coaching --- didactische werkvormen --- didactisch proces --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- supervisie --- Beroepsopleiding --- Didactische werkvorm --- Leerlijn
Choose an application
Het Steunpunt Werk is een kenniscentrum dat expertise opbouwt en ter beschikking stelt over de thema's werk, arbeidsmarkt en sociale economie. Dit tijdschrift is een naslagwerk voor iedereen die vanuit professionele hoek geïnteresseerd is in het reilen en zeilen op de arbeidsmarkt. Het uiteenlopende aanbod van kwalitatief hoogstaande artikelen, gekoppeld aan een vlotte leesbaarheid, bezorgt Over.Werk een lezerspubliek uit diverse hoeken: onderzoekers zowel aan universiteiten als aan studiecentra, sociale en socioculturele organisaties, beleidsmedewerkers op alle niveaus, lesgevers en cursisten, personeelsdirecties, CLB's, HRM-verantwoordelijken... Vanaf 2021 is Over.Werk een digitaal, open access tijdschrift.
HW_HRM --- #ANTIL9905 --- #TS:WBIB --- 05 --- 450 Werkgelegenheid en arbeid --- #A9405A --- #ANTI95 --- 713 Beroepsopleiding en beroepsomscholing --- #A0003A --- 301.188.1 --- 331.6 --- Nederland --- België --- 658.3 --- Arbeid --- Tewerkstellingspolitiek (werkgelegenheidsbeleid, werkloosheid, bestrijding) --- arbeidsmarkt --- arbeidsvoorwaarden --- beroepsopleiding --- tewerkstellingspolitiek --- Vlaanderen --- periodieken - tijdschriften --- Sociologie van het beroep --- Arbeidsmarkt --- Personeelsbeleid --- 331.1 --- 493.8 --- Sociology of work --- Sociology of occupations --- Labour market --- Personnel management --- werkgelegenheidsbeleid --- tewerkstelling --- beroepsvervolmaking --- arbeid --- Flanders --- Arbeidsbemiddeling --- VDAB --- Sociale wetenschappen
Choose an application
Een groep die voelt als stroop... Een deelnemer die u wel kunt schieten met zijn voortdurende ja-maars... Fantaseren dat u nú een been breekt, zodat u eindelijk af bent van die vreselijke groep... Ook als u het vak van trainer onder de knie hebt, kunt u nog situaties meemaken die u écht lastig vindt. Dan brengt iets of iemand u uit uw evenwicht waardoor u uit uw rol valt. Vaak ligt dat niet aan de beheersing van uw vak, maar aan uw persoon: iets of iemand heeft u geraakt en u vliegt uit de bocht. Dit werk werpt licht op dit soort situaties. De auteur vertaalt 5 bekende concepten uit de psychologie naar het trainersvak. Ze analyseert lastige situaties waar u tegenaan kunt lopen in termen van overdracht, fight- flight- of freezereacties, cognitieve dissonantie, storende overtuigingen of transactionele analyse. Aan deze modellen koppelt ze concrete instrumenten waarmee u als trainer weer uit het dal kunt komen: vanuit de storing weer terug in uw professionele rol
didactische werkvormen --- Didactic strategies --- beroepsopleiding --- 65.012.4 --- Coaching Coaching --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- opleidingen --- Coaching --- Trainingen --- groepen --- 658.3 --- Training --- Psychologie --- Persoonlijkheid --- Overdracht --- Transactionele analyse --- RET: Rationeel Emotieve Therapie --- Groepswerk --- Rationeel-emotieve therapie --- Man --- Volwassene --- Groepswerk (maatschappelijk werk)
Choose an application
Met dit trainersboek voor trainers scherp je je kennis op gebied van leren en maak je het geven van een training makkelijker en leuker. Een compleet handboek met daarin informatie over de trainer als ontwikkelaar, als procesbegeleider, als begeleider van didactische werkvormen en de trainer als persoon. Naast veel theorie en uitleg vind je in het boek ook allerlei oefeningen. In deze herziene editie is er aandacht voor social media en voor formeel en informeel leren.
Didactic strategies --- Personality development --- Psychology --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:316.334.2A86 --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsvorming, kredieturen, beroepsopleiding --- Leren --- Didactisch proces --- Didactiek --- Bijscholingen en opleidingen --- Formateurs Opleiders --- Formation Opleiding --- Apprentissage Leerproces --- Blended learning --- Besoins (formation) Behoeften (opleiding) --- Evaluation de la formation Training evaluation --- 367.1 --- Trainer --- Training --- coaching --- Begeleiden --- Leeromgeving --- Professionalisering --- Didactics --- Adult education. Lifelong learning
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|